Grans
A mi normalment no em surten grans. De tant en tant algun a la cara per culpa de la regla. Però l'esquena la tinc plena. I he provat varies coses però res de res. Què hem recomeneu?
Sara Bujalance

Hola Blanca! L'alimentació té certa influència sobre tot el nostre cos, inclosa la pell i l'aparició de granets, per això és important menjar de tot i equilibrat per tenir una bona salut en general. Però tot i així, el fet de que surtin granets té a veure, principalment, amb un tema hormonal, per això quan ha de venir la regla surten més. El millor per evitar que en surtin és netejar bé la pell i posar una crema antiacne, però com que es tracta de l'esquena tu a tu mateixa no pots fer-ho, hauràs de demanar-li a la mare o a algú altre que et posi la crema. A la farmàcia et poden donar una crema específica. De totes maneres, el millor que pots fer és anar al dermatòleg i demanar-li consell, ell et donarà un tractament per fer-los marxar i evitar que et surtin. Molts petons!!