Vomilts (ULTIMAMENT) II
Hola, Torno a ser jo, gràcies per contestar-me!
De moment no ho he tornat a fer, ja que intento estar sola.
Lo dels pares, em vec incapaç de dir-ho, osigui ni m'ho plantejo, no puc.
Sara Bujalance

Hola Cati99! Gràcies a tu per confiar en mi i en adolescents.cat!. Sé que és molt complicat parlar-ho amb els pares, però de debò que és necessari, encara que no hagis tornat a vomitar, de cara a que no torni a passar. Com que dir-los a la cara pot resultar realment difícil, perquè no proves d'escriure'ls una carta? Així et dona temps a pensar què posaràs, com i els hi pots donar per a que la llegeixin quan tu no hi siguis davant. També els pots enviar un e-mail, o simplement, ensenyar-los la consulta que em vas fer. Un cop ho hagis fet te n'alegraràs. Potser al principi és una mica estrany perquè reaccionen posant-se trists o nerviosos, però desprès d'això faran tot el possible per entendre't i per ajudar-te. Molts petons!!