HELP ME
Hola,
M'agradaria saber algunes dades sobre el creixement dels pits (fins a quina edat encar apoden creixer, a quina edat es considera que ja no creixen més.. ) Estic bastant acomplexada amb el creixement dels meus pits, ja que són bastant petits.
He probat d'engreixar-me per veure si creixien però segueixen igual de petits i ara estic en procés de tornar a aprimar-me.. tot i que ara em costa moltissim.
Així que ara tinc dos problemes: aprimar-me i que em creixin els pits.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
En primer lloc el teu cos estarà en procés de desenvolupament aproximadament fins als 18 o 19 anys. El cos va canviant i va agafant la seva forma adulta a mesura que passen els anys.
Si engreixes els pits segurament augmentaran de volum però el teu també ja que no podem dirigir quina part del cos volem que creixi.
Els pits no han de ser grans per ésser bonics, has d'acceptar el teu cos tal i com és, el teu color d'ulls és el que és, oi? Doncs els teus pits també.
Una abraçada ben forta!
Helena Angel @HelenaAL