fer l'amor O m'asturbar-se?? AJUDA!!!!
hola! mira, l'altre dia vaig sentir a una amiga, com a cumentari, dir: - es que si no li ha posat els dits com vol "follar"?
i clar, a mi si algun dia m'arriba el moment, m'agradaria fer l'amor i no que em posi els dits /(ho trobo una mica raro que em posi els dits).
vull dir, que, per què ho va dir?
és que si et posa els dits després a la hora de fer-ho no fa tant de mal???
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
Segurament la teva amiga es referia a que abans de tenir relacions sexuals amb penetració jugueu a conèixer el propi cos i el cos de l'altre. Amb això no vol dir que ell hagi d'introduir-te els dits (o tu introdueixes els dits per obtenir plaer quan et masturbes? no, oi?) significa que ell t'ensenyi a acaronar els seus genitals i tu li ensenyis a ell.
I poc a poc anar descobrint la sexualitat l'un amb l'altre, sense anar directe a la penetració.
Però si no et queda clar el seu comentari el millor és que li ho demanis a ella, i que ella t'expliqui a què es referia.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL