dubtee urgeent!
Hola! primer de tot vui k sigui totalment anònim. Gràcies!
tinc un problema, l'altre dia estava amb un noi i jo primer li vai fer una palla, i ell despres em va ficar els dits, pero només durant un moment. Crec k abans ell se la va tocar, podria ser k li hagues quedat semen als dits i jo em pugui quedar embarassada? Estic preocupada i no se k fer!
Una altra cosa, les proves d'embaras que es compren a la farmàcia ja es poden fer el dia després de k hagi passat? vui di k en el cas d k magues quedat embarassada surtiria be el resultat?
Gràcies per respondre em fareu un favor! :)
IESP

Hola hello,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori.
Segurament ja et deu haver vingut la regla des del dia de la consulta a avui, i ja deus estar més tranquil•la.
En principi en una situació com la que ens expliques, el risc és molt baix, però sempre que hi ha contacte entre semen i vagina hi ha risc. Tot i que en aquest cas, repeteixo, el risc d'embaràs és baixíssim, no hauries de preocupar-te, ara bé, per a properes vegades intenteu anar amb més de compte.
La prova d'embaràs de les farmàcies són fiables a partir de la setmana o quinze dies després de la primera falta, és a dir, si portes entre 7 i 15 dies de retràs en la regla quan aquesta t'havia de venir, aleshores la prova pot ser fiable.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL