experiència
Holaa! Fa temps vaig conèixer a un noi i m'agrada molt! Ell es 4 anys més gran que jo, i clar té molta més experiència i vem qudar una primera vegada i vem fer coses però no vem arribar a fer-ho. Per una part Tinc por que només vulgui quedar amb mi per fer sexe i per l'altre que si de vritat vol algo més amb mi ho faixi malament o no estigui preparada! Necessito ajudaaa.
IESP

Hola unaAdolescent,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. És normal que tinguis tantes preguntes. Si vareu quedar i vareu fer coses, has començat bé, normalment quan som adolescents pensem que el primer que hem de fer en matèria de sexe és la penetració, però potser és més interessant començar poc a poc, primer caricies, petons, masturbació, petting, etc... i quan sents que ja vols provar la penetració doncs fer-ho.
Si tens dubtes que ell només vol sexe amb tu i això no t'agrada perquè et fa sentir inseguretat, el millor que pots fer és no cedir a la pressió que pugui fer-te sentir per tenir relacions sexuals amb penetració. Només ho has de fer si TU vols fer-ho, ningú pot forçar els ritmes de descobriment de la sexualitat de l'altre, per tant, sigues sincera amb tu mateixa.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL
HelenaALpsico