Desesperada!
Hola!!
Volia fer una pregunta, quan t'aprimes es normal que et quedi la pell caiguda? Es que nose si he aprimat o no però em veig més "gorda" i amb la pell caiguda, és una cosa extranya. Ara cada vegada que em poso pantalons curts no és el mateix, no em sento agust, em sento més gorda del que estaba.
PD: Medeixo 1,60 i peso més o menys 70kg. (Intento perdre aquest 10 quilos que em sobren però no se com, he intentat de tot però no hi ha manera, algun consell per perdre pes? I també algun consell per la pell caiguda? Tinc sobretot a les cames i braços).
Gràcies!:)
Sara Bujalance

Hola! El millor per mantenir un bon pes és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària, aquí la tens:
Home%20Canal%20Salut/Ciutadania/Vida_saludable/Alimentacio/Consells_generals/documents/piramide2.pdf), repartit en 5 àpats al dia: esmorzar a casa, esmorzar al cole, dinar, berenar i sopar, i fer esport, com a mínim, 3 cops al dia, si en pots fer més, encara millor. Pel que fa als aliments com la bolleria, les xuxes, l'embotit, la cocacola, etc. són aliments que en podem menjar perfectament de tant en tant però no és convenient abusar-ne. Fent tot això el teu cos es posarà, de manera natural, en el pes que necessita per estar bé. No intentis mai perdre pes de forma ràpida, ja que la única cosa que aconseguiràs és tornar a guanyar-lo ràpidament i aleshores la pell si que et quedarà la pell despenjada. De fet, la pell es queda fluixa perquè s'aprima massa ràpid i sense fer esport. Per això és important menjar bé, fer esport i tenir paciència, ja que els resultats d'això es recullen a poquet a poquet. Molts petons!!