Dubtes sexuals
Hola, sóc una noia de 16 anys. Tinc un parell de dubtes sobre sexualitat:
1. Si quan em poso els dits sento plaer per què quan em poso un tampó no?
2. És millor que et posin els dits abans de fer l'amor amb alguna persona per primer cop?
Moltes gràcies :)
IESP

Hola!
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori per a resoldre els teus dubtes!
Entenc que quan parles de "posar el dits" parles d'estimular els genitals, internament i externament. El tampó no té la mateixa textura ni el mateix moviment que podem realitzar amb els dits o la mà. Si introdueixes els dits per a estimular-te probablement també rosaràs el clítoris amb la palma de la mà i això produeix plaer.
En la segona qüestió, depèn del que prefereixis, potser seria bo que abans que ell et masturbi li ensenyis tu com ho fas, agafant la seva mà i guiant tu sola el moviment, pensa que ell no té perquè saber com t'agrada estimular-te per sentir plaer.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL
HelenaALpsico