No m'agrada
Ahir el meu novio i jo ho vam fer per derrere, i vaig començar a sagnar i ell no volia parar, hem va fer molt mal. Diu que si demá repetim. Jo no vull, pero ell no ho sap perque jo vull que ell estigui agust. Que puc fer?
Gracies.
IESP

Hola Lagüind!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
El primer que has de saber és que si tu no vols realitzar una pràctica determinada, NO has de fer-ho. Encara que la nostra parella estigui interessada, ha d'acceptar la nostra posició, igual que nosaltres hem de respectar la seva! En això es basen les relacions sexuals satisfactòries.
A més, per fer sexe anal, cal fer-ho d'una manera diferent que si la penentració és vaginal. L'anús no té lubricació natural com la vagina, de manera que és molt important utilitzar LUBRICANT sempre. Sinó, la penetració pot fer molt mal. A part, la persona ha d'estar molt relaxada i completament d'acord, ja que sinó l'anús tendeix a tancar-se (dificultant encara més la penetració).
El teu novio ha d'entendre que si una pràctica et fa mal i tu vols parar, ell ha de parar al moment. Del contrari, les relacions sexuals amb ell es tornaran desagradables, ja que no hem de fer res sota pressió. Si ell s'enfada o no accepta, llavors serà moment de reflexionar si estàs amb la persona adequada (el respecte és el primer en una relació)
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat