Ajuda!
Hola tinc 14 anys, he estat amb tractament amb cortisona i pels efectes secundaris m'he engreixat 20k!!
Hem podries dir com hem podia aprimar, a mes no puc fer esport. Mededeixo 1,59 i ara peso 59k. Gracies
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació!. Sé que haver de prendre cortisona és un rotllo perquè infla molt el cos. Però pensa que és temporal, quan deixis la cortisona aniràs tornant al teu pes normal i el teu cos tornarà a la normalitat. Si estàs prenent cortisona és perquè el metge te l'ha donat perquè ho necessites, així que és important que facis el tractament. Menja normal, com has fet sempre i recorda que és temporal Quan l'acabis, continua menjant normal, com has fet sempre i recuperaràs el teu cos. Parla amb el metge per veure quan acabarà el tractament més o menys i comenta-li tots els dubtes que tinguis, t'ajudarà a estar més tranquil·la. Molts petons!!