EMBARAS? urgent
hoola !! fa un mes i mitg vaig perdre la virginitat amb el meu novio i desde aquell moment sempre ho hem fet sense cap protecció basicament marxa enrrere estic preocupada perquè no hem baixa laa regla desde fa 4 mesos sempre desde que hem va benir he tingut retards de 3 o 4 mesos i per aixo al principi no estaba gaire preocupada pero porto una setmana que m'ha crescut la panxa tinc nauseas cansament poca gana i altres simptomes pero això no es tot el problema es que el meu novio es major d'edat ens portem 7 anys i li pot caure un gran problema asobre ademes els meus pares (y jo) som musulmans i si els hi dic les meves sospites bueno no nomes les sospites si els hi dic que no soc verje.... no se on puc acabar i el millor lloc seria a casa d'un tiet meu al marroc aixi que si ho estic nesesito una forma d'abortar que no s'enterin pas tinc moolta por quasi no dormo per les nits al meu pais per desonrrra a una noia que no es verge la poden marginar o fins i tot matar en families mol estrictes no se que fer AJUUUDA!!!!
Anissa Ouali

Hola!
En primer lloc, la marxa enrere no és un mètode anticonceptiu, hi ha risc d'embaràs encara que l'ejaculació és produeixi fora dels genitals femenins. Per què? existeix el líquid preseminal que surt abans de l'ejaculació i el noi no ho controla, aquest líquid conté espermatozoides i per això els risc d'embaràs.
A més, si estàs preocupada, és normal que sentis malestar i que comencis a relacionar-ho tot amb l'embaràs. No se dir-te si ho estàs, però si es endarrereix la regla, hauries de fer-te un test d'embaràs (els vénen a la farmàcia). També tu mateixa dius que tens retards de 3-4 mesos, i fa un mes i mig que teniu relacions, per això no sabem si simplement és un retard com els altres que has tingut.
I a partir d'aquesta regla, (o a partir de ja mateix) sempre que tinguis relacions sexuals on el penis i la vagina entrin en contacte... sempre hi ha d'haver un preservatiu, sempre, per evitar els riscos i els mals de caps com el que estàs vivint ara.
Se que la situació no és fàcil, i si afegim religió més cultura musulmana tot és complica més (t'entenc perfectament, conec la cultura de primera mà ;)). Parla amb la teva parella i explica-li la teva preocupació (que és dels dos). Quan comencis a tenir respostes, amb la prova, després de parlar amb la parella,... i en el cas que hi hagués embaràs comences a decidir. L' avortament no és tan fàcil, ja que depèn molt de la teva edat, però crec que encara no podem decidir-ho.
Espero que vagi tot molt bé! I recorda sempre preservatiu!! Ja em diràs com anat tot i si ha vingut la regla!
una abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali