Maníes tristes
Bé, el tema del qual vull parlar no és exactament sobre l'alimentació, però és el que hi té més a veure en comparació amb la psicología o el sexe..
El cas és que tinc punts a la cara, i tinc l'horrible manía de voler-me treure la porquería d'allà i molts cops em faig farides. És com un vici. Hem sento bastant incapaç de fer res quan em passa això perquè veig que no em pucc controlar. He provat de evitar anar al labavo o no mirarme al mirall però no duro gaire.. sincerament no se què fer. A més també tinc granets a l'esquena i tinc l'esquena amb marques. Els meus pares sempre em renyen i em diuen que si no ho fes estaria molt més maca però sempre passa igual..Si em poguéssiu ajudar donant-me algún concell per a treurem el vici o per a evitar tenir-ne i així eliminar el problema des del princpi. Hos ho agrairía molt de evritat.
Sara Bujalance

Hola Nèlia! Pots provar d'anar a una esteticista i que et vagi fent neteges de cutis, així mantindràs la pell neta i evitaràs la temptació de tocar-te la pell. També és important que et netegis bé la cara cada matí i cada nit amb un sabó per cutis, i que després et posis una crema específica per la teva pell. A la farmàcia trobaràs tant el sabó com la crema. Una altra cosa que pots fer és posar-te un premi a tu mateixa si aconsegueixes, per exemple, passar tota una setmana sense tocar-te. El premi ha de ser alguna cosa que t'agradi, així estaràs prou motivada com per fer l'esforç de resistir la temptació. També pots posar-te papers o post-it a tu mateixa als miralls, recordant-te que no t'ho has de toca i recordant-te el premi que tindràs si no tu toques. Una altra cosa que pots fer és (però més incòmoda) és anar per casa amb guants, així no et podràs tocar la pell. Espero que alguna d'aquestes coses et funcioni, el millor serà fer-te neteges facials a mans d'un professional. Molts petons!!