Ejaculació Precoç
Ola!
Resulta que tinc un "petit” problema. Jo i el meu novio portem un temps sortint, i ho vam fer fa un temps (jo era verge i ell no), ell porta dos anys sent precoç i ha anat al psico i tot, però és que no se que fer jo per ajudar-lo: dura tres minuts com a molt i jo no arribo... i el que em fa ràbia és que es pensa que el deixaré per això.
Se que es poden fer exercicis del pc i ell els fa, però que puc fer jo per ajudar-lo?? Realment no se que fer, i no vull que ell tingui por de que el pugui deixar.
PD: crec que està a la primera fase, no està molt avançat però a la que hi ha penetració o masturbació mútua se’n va.
Anissa Ouali

Hola MªEva!
El primer que has de saber és que és molt normal ejacular ràpid, ja que quan un noi està excitat, és natural que la resposta sexual sigui així. A més, els nois funcionen diferent a les noies: quan estan a punt d'ejacular, hi ha un moment anomenat de No-Retorn, on encara no el penis no s'estigués tocant, ejacularia igual (això amb les noies no passa, es necessita estimulació constant).
D’altra banda, si el que busqueu és que la penetració duri fins que tu arribis a l’orgasme, esteu posant les coses força difícils, i fent que possiblement l’ejaculació es produeixi abans.
Per poder allargar el temps, es necessita pràctica, ja que és important reconèixer aquell moment en el qual es "perd" el control que he explicat abans. Ell pot començar a fer aquest aprenentatge ell sol, per exemple, quan es masturbi, provar de detectar el punt de no retorn, i quan vegi que arriba para de tocar-te. Esperar una estona i continua de nou.
En parella, si veieu que ja està a punt d'ejacular, pareu la pràctica que estigueu fent i per exemple, que t’estimuli a tu! :) Tot és aprenentatge, tant quan s'està sol com en parella, i no hem de tenir por a parar-nos o anar una mica més lents.
Has comentat que ell ja ha anat al psico, encara hi va? Has anat alguna sessió amb ell? Si les respostes son no, visita aquesta web per si en algun moment necessiteu més ajuda: www.consultajove.cat
Espero haver-te ajudat! Una abraçada!!!
Anissa Ouali, @AniOuali