ninfomana
Hola adolescents!
veureu: Fados messos que vaig perdre la virginitat amb un amic, i ja se que direu que la primera vegada ha de ser especial, però va estar be. Desde que vaig fer-ho per primera vegada he estat cada setmana amb algú diferent, i crec que sóc adicta al sexe. Que hem fapensar aixó apart de mantenir relacions constantment? la he liada molt. Com? He mantingut relacions amb el meu cosi... i ja se que direu que soc una p*ta, pro ja se que tinc un problema i molt greu, una falta de control. Pro alla no s'acava la cosa, he estat a punt de liar-la amb el meu altre cosi, sort de la meva gernava que no va pasar res.
Que haig de fer? com puc controlar-me? he de consultar-ho amb un professional?
siusplau, no em jutjeu. No sabeu lo malament que ho estic passant amb tot aixó.
Anissa Ouali

Hola!! Gràcies per la teva confiança en fer-nos la consulta!!
Primer de tot, nosaltres no et jutjaríem mai! I dubto molt que parlem de Nimfomania.
Pensa que també fa dos mesos que vas començar a descobrir les sensacions, carícies, jocs que sents al mantenir relacions sexuals, i això amb la curiositat pot generar més ganes.
Més que pel sexe, em crida més l’atenció la sensació de falta de control i la sensació de malestar que això et provoca.
Desconec si és el cas, si estàs passant alguna situació difícil o sents ansietat o angoixa. En ocasions, mal utilitzem les relacions sexuals per fugir de tot això.
D’altra banda, pensa que l’objectiu principal de les relacions sexuals és gaudir, passar-s’ho bé, sentir plaer,... si les teves relacions no compleixen aquest objectius i sents que generen més malestar, posa el fre!
Espero haver-te ajudat! Un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali