Com puc baixar la panxa
Hola faig 1 ESO i hi ha una noia que em mola molt i tot i que diu ella que ho sóc tot per ella no sóc gaire guapo i no em vull llençar sense aprimar-me una miqueta.
Peso 61 Kg i medeixo 175 Cm m'agradaria saber el meu pes ideal i que tindria que menjar per aconseguir-ho.
A faig waterpolo TOTS ELS DIES DE LA SETMANA i GIMNÁS en total faig 9 hores la setmana d'esport.
AJUDA PLIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sara Bujalance

Hola Ski Mil! El teu pes està bé! NO necessites perdre res!! De fet, si aprimessis estaries posant molt en risc la teva salut, així que treu-t'ho del cap!. Amb el pes i l'alçada que tens és impossible que et sobri res. El que has de fer per mantenir un bon pes és continuar amb l'esport que fas i menjar bé. Menjar bé vol dir que mengis variat, suficient (sense quedar-te amb gana), equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i repartit en 5 àpats diaris: esmorzar a casa, esmorzar al cole, dinar, berenar i sopar. No cal que facis res més. Així que t'animo a que et llencis amb aquesta noia, pensa que si li agrades és perquè li agrades tal i com és! Si ella diu que ets tot per ella el més probable és que li molis, agafa empenta i llença-t'hi! Molts petons!!