Em mola una noia
Em mola una noia que per a ella soc el millor que li ha passat a la vida, que m'estima molt i tot aixó.
El cas es que a principi de curs(ara vaig a 1 ESO)ja era molt amic seu, no tant com ara, i es va enterar que em molava i es va allunyar de mi un temps i fa uns mesos l'he recuperat i no la vull perdre de nou i no li atreveixo a dir-li el que sent-ho a la cara per por a perdre el que tenim i no recuperar-lo mai més.A ella li agraden els tios més grans que ella i tot i que sóc tant alt com un de 14 no crec que es fixi en mi i si li arribes a dir no se com reaccionaria´em sembla que em diria que no, i mai més recuperaria el que tinc amb ella i no la vull perdre!!!
No sóc gaire guapo i ella ho és molt i estic fet un embolc i no sé que fer HELP!!!!
Anissa Ouali

Hola Ski Mil!!!
Moltes gràcies per la teva consulta. Una pregunta, la primera vegada, com és va assabentar, li vas dir tu o va ser per altres persones?
No és fàcil el que estàs sentit, ja que la por a perdre una gran amiga et fa no explicar-li el que sents. Però com tu has dit sou grans amics, i potser et sorprèn el que ella et pugui dir, sobre tot si li dius tu directament.
D’altra banda, dius que heu recuperat la vostra amistat, algun cop heu parlat del que va passar? Nosaltres et recomanaríem, a veure que et semblaria, és conèixer que va passar aquesta situació del passat, ja que en alguns punts s’assembla a l’actual. I així mica en mica, veure com li expliques el que sents ara.
Espero que vagi tot molt bé!!! Una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali