Ganes
Hola, Mira doncs que estic de lio amb un noi, i tinc ganes de fer-ho amb ell, ell no es ni guapo ni lleig, es normal, pro m'en moru de ganes, que faig?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per la teva sinceritat! En primer lloc, estaria bé que ho parléssiu, ell també té ganes?
Que sigui guapo, lleig o normal no ha de determinar que vulguis tenir relacions sexuals amb una persona, el que ho ha de determinar és que a tu t'atregui, i que aquestes ganes siguin teves, és a dir, que no responguin a la presió dels amics/amigues o d'ell mateix.
Si tens ganes, i vols començar a descobrir la sexualitat en parella, parleu-ho i si els dos hi esteu d'acord, només us diré una cosa, passeu-ho bé i no us oblideu d'utilitzar preservatiu!
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL
HelenaALpsico