orgasme
Hola!!
M'agradaria ser anònima.
Fa temps que em faig "deditos", pero no ser quan arribo al orgasme. Hi ha un moment que els musculs s'em tensen pero no se si allò es el orgasme.
¿Quan sé que he aaribat a l'orgasme? Ajudeu-me si us plau!!!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Respecte a la teva pregunta, has de saber que és una consulta habitual en moltes noies!
Això és perquè la zona més erògena de les noies no és pas l'interior de la vagina, sinó la part exterior de la vulva i el CLÍTORIS. Per això, quan una noia s'introdueix els dits a la vagina, pot ser que no senti molt plaer.
L'orgasme és una sensació física molt plaentera, però cadascú el descriu a la seva manera (és molt subjectiu). És cert que al tenir l'orgasme es tensa tota la musculatura, per acabar molt relaxada i tenint una sensació de "cansament" (el cos és queda relaxat). En les noies, a més, els músculs de la vagina fan una sèrie de contraccions (es tanquen i s'obren) molt ràpid, durant uns segons.
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat