Pes ideal...
Hola. Tinc 13 anys, medeixo 1.66m i peso 64-65kg. Jo crec que estic grassa. La setmana que vé començaré a córrer cada dia pel matí, però no sé que menjar (de dieta) ni quant em tinc que aprimar per estar bé. A més d'això també et volia comentar que no es que tingui l'autoestima molt alta... Em posso de mala llet quan em provo la roba, em veig més grassa de "lo" que estic a vegades. Algunes vegades he estat per vomitar... però no ho he arribat a fer per por d'agafar anorèxia i tal... ajuda!
Sara Bujalance

Hola cristti14! Per l'edat i l'alçada que fas tens un pes correcte, així que no et cal aprimar! Estàs bé! Si vols saber què fer per mantenir un pes bo el que necessites és menjar de tot, de forma equilibrada (com marca la piràmide dels aliments) i fer esport, uns 3 cops per setmana. A part d'això no cal que facis res més. I fas molt bé de no vomitar. El vòmit no serveix per aprimar i és molt perillós per la teva salut! Així que no hi tornis a pensar. Pel que fa a l'autoestima, necessites acceptar-te tal i com ets i valorar-te d'una manera positiva. Segur que el teu físic té coses molt maques i hi ha roba, pentinats, arrecades, etc. que et queden molt bé! El que has de fer és aprendre a veure aquestes coses maques que tens. Si t'obsessiones amb el pes només aconseguiràs veure't més grassa de lo que estàs realment i això no serà positiu per la teva autoestima. Un petó molt gran!