PRESERVATIUS TRENCATS
Hola!
Estic molt preocupada perquè ja és el segon cop que se'm trenca un preservatiu mentres mantinc relacions amb la meva parella. El primer cop vam pensar que seria un preservatiu defectuós, però ara ja tenim por de que estem fent quelcom malament. El problema es que no entenem que podem estar fent malament, el preservatiu se'l posa bé. Els dos cops que se'ns ha trencat ha estat fent el "gosset".
Què podem estar fent malament? Què hem de fer per què no torni a trencar-se?
Merci!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
La realitat és que els preservatius no se solen trencar fàcilment, així que heu tingut mala sort!
Si ell se'l posa bé (recordem que la part superior del preservatiu ha de quedar sense apretar, perquè és on anirà el semen una vegada ejaculi) potser té a veure amb l'estat d'aquell preservatiu. Si eren de la mateixa caixa o estaven guardats al mateix lloc, podria ser el motiu! S'han de guardar en un lloc que no sigui humit, ni que li doni molt el sol o la calor, ni que estigui en constant perill (com una cartera).
També podria ser que tu estiguessis poc lubricada, i que amb el fregament, al final s'acabessin trencant els dos preservatius (no és habitual, però pot passar) Si és així, podrieu fer servir lubricant mentre tingueu relacions amb penetració.
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat