EMBARASSADA? RÀPID!!!
Bones!! Com totes les noies, a mi la regla em baixa durant 7 dies, i els dos últims perdo tant poca sang que pràcticament no necessito utilitzar compresa. En el meu cinquè dia de regla, va venir el meu nòvio a casa, i com que gairebe no em baixava res, em va ficar els dits. La cosa es va anar accelerant i em va demanar per fer-ho, però li vaig dir que no, perquè podia ser una mica asquerós (per si baixava una mica de regla), així que l'únic que va fer va ser posar-me el penis uns 2cm i treurel. No es va còrrer ni res, van ser ni 5 segons. L'endemà, em va acabar de baixar una mica de regla durant tot el dia, com el dia anterior, gairebé gens. Sé que no puc estar embarassada perquè el contacte va ser rapidissim i no es va correr, i a més l'endemà em va seguir baixant la regla. Si hagués passat qualsevol cosa, l'endemà no m'hagués baixat oi? Espero que respongueu molt ràpid, ja que estic molt nerviosa. Moltes gràcies!!!
IESP

Hola JustMe!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Respecte al que consultes, el fet que baixés regla al dia següent tampoc seria garantia de no estar embarassada. Però segurament no ho estàs pas, ja que les probabilitats són baixíssimes.
Això no treu el fet que t'estiguis preocupant! Per aquest motiu sempre diem que és important utilitzar el preservatiu: sinó, ens mengem el cap cada vegada que tenim relacions! I com hem de sentir plaer si estem preocupats?
Els nois, abans d'ejacular, treuen un líquid anomenat preseminal, que ja conté espermatozoides. Encara que s'introdueixi poc el penis o molt poqueta estona, si aquest líquid acaba dins la vagina ja hi ha perill. Això s'evita utilitzant preservatiu, com veus! :)
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat