estiuet
hola! necessito que mo respongueuu rapid siusplau! merci :D
contraient el cul cap a endins mentres estas assegut a la cadira per exemple,set posa el cul dur i marxa una mica la ceelulitis, es adir, es com si estiguessis fent exercici?
i em podrieu dir algun exercici de fer per les cames, mentres estas assentat a classe? moltissimes gracies! :)
Sara Bujalance

Hola! Contraure el cul (apretar-ho, per entendre'ns) és un exercici, de manera que va bé per moure el cos i ajuda a posar el cul dur. De totes maneres pensa que és un exercici molt suau i que no n'hi ha prou amb fer només això. És necessari, de cara a la nostra salut, fer esports més mogudets com nedar, còrrer, futbol, ballar, etc. Aquests exercicis de cul són un bon complement, com pujar i baixar escales, anar caminant als llocs, passejar, etc. però per si sols no aconsegueixen grans resultats. Un altre exercici que pots fer mentre estàs assegut és contraure la panxa (apretar els abdominals), pots fer-ho també amb les cuixes. De totes maneres, recorda que és un bon complement però és necessari fer més esport "de veritat". A més, molta gent acaba no fent aquests exercicis perquè els troba avorrits. Molts petons!!