ajuuda
Hoooooooooooola.
vaig quedar amb el meu novio i ens vam tocar i això, però no vam arribar a fer res, només me la va apropar a la vulva, però no hi va haver penetració.
Diumenge vaig començar a trobar-me malament, em marejava i tenia mal de panxa, dilluns estava més malament i vaig anar a urgències perquè esta preocupada i tenia la tensió baixa i van dir que era per la tensió que la tenia baixa i això, van dir que no era res greu, el dia seguent estava pitjor i vaig anar a un altre metge i em van fer un electrocardiograma i em vam mirar com estava i això, em van dir que no tenia cap problema, que es per la primavera...
Jo no vaig explicar que em surt una mica de sang de la vulva. Pot ser que estigui embarassada? Amb la prova que m'han fet s'ha descartat que no estic embarassada? Potser que sigui només una irritació i lo altre que sigui per la primavera?
que faig?
IESP

Hola Lalala3!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Segurament, aquest mal de panxa i aquest malestar no tenen res a veure amb un embaràs. De fet, els símptomes de l'embaràs triguen més en aparèixer, no al dia següent de la relació sexual.
Amb les proves que et van fer no hauria de sortir si estàs embarassada o no, però ja et van dir que no tenies cap problema greu.
Respecte a la pèrdua de sdang, si continua, és important que vagis al metge. Sovint, aquests símptomes tenen una cura fàcl, però si els allarguem en el temps podem empitjorar la situació.
Recordem que quan una persona comença a mantenir relacions sexuals (encara que no hi hagi penentració, però sí altres pràctqiues). és important ser RESPONSABLE. Això implica fer servir el preservatiu (sinó ens estem preocupant constantment) i anar al metge si cal (es tracta del nostre cos i n'hem de tenir cura!).
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat