Càncer
Tinc un dubte, primer de tot, sempre porto sostenidors amb aro, i totes les nenes em diuen que no puc portar aro per que m'agafara càncer de pit, que soc tonta, etc. Però jo crec que el que realment aguanta es aixo, mes que el relleno aquest que porten totes les nenes (jo no porto relleno) crec que es aixo el que realment aguanta i serveix, per aixo m'agradaria que em responguésis aquests dubtes:
- si porto aro m'agafarà càncer? (La meva major preocupació)
- de que serveix realment el relleno? Te alguna utilitat a part de fer veure que tens mes pit?
- m'hauria de comprar sostenidors amb relleno/push up, per la meva edat que tinc? Ah, i no tinc gaire pit, i no se escollir sostenidors amb relleno, o com es digui, be, els que son com tous i ja tenen una forma (no la tela).
- en el cas de que necessites portar, per que de les nenes no em fio ja que en porten molt i lis sobra i es nota molt i nomes ho fan per ferse les grans, com s'escullen?
- hi ha algun tipus d'alimentació o be alguns aliments amb els que la mida dels pits pugui augmentar? (No estic obsessionada però m'agradaria tenir una mica mes)
Moltes gràcies Sara,
Alba
Sara Bujalance

Hola Alba! Anem per parts:
- Em sap greu però no hi ha cap aliment que faci créixer els pits. De totes maneres, és important que mengis bé, de tot i equilibrat de cara a que tot el teu cos (inclosos els pits), que està en edat de creixement, es desenvolupi bé. A més, si ets adolescents pensa que els teus pits estan creixent, dóna'ls temps a que madurin, ja veuràs com es faran més grans.
- No cal que portis sostenidors amb relleno/push up si no vols. A més, moltes noies trien malament el sostenidor (la talla o la forma), de manera que, al final, no els queda bé i tampoc van còmodes. Tampoc et recomano portar-ne, o com a mínim no habitualment, fins que hagis acabat de crèixer.
- El "relleno" (li diuen foam), serveix per realçar la forma del pit i si té push up, per fer veure que és més gran. Posar-te un que sigui la teva talla i amb el que vagis còmode pot afavorir la silueta, però no és convenient abusar-ne si encara t'estan creixent.
- L'aro dels sostenidors no provoca càncer, al menys no directament. Així que no tinguis por. De totes maneres, hi ha metges que recomanen no portar aros fins que el pit no ha crescut del tot. Pensen que és millor dur sostenidors de tela sense aros, d'aquells que tenen forma triangular.
De totes maneres, el millor que pots fer per sortir de dubtes és demanar-li consell al teu metge, ell/ella és qui millor et podrà orientar en funció de la teva edat, cos, pit, etc. Molts petons!!