Vomits (ULTIMAMENT)
Hola!
El primer cop que vaig vomitar va ser abans de Nadal, però poqueta cosa, i no ho vaig tornar a fer. Però últimament, quan estic a l'insti, tant sols penso en arribar a casa i vomitar, tot i que la majoria dels cops no ho acabo fen. Però des de fa un par de semanes ho he fet (un cop a la setmana mes o menys sol), però no em sortia gaire vomit. Però avui he buscat informació, i he trobat com potar millor. Total, que avui he potat molt, tres cops (seguits), i bastant (comparat amb els altres cops).
En part m'asusta, perque no vui ficar-me malalta, ni res. Però esque em sento tant malament amb mi màteixa. El meu cos te la culpa de tot.
Moltes gràcies
Petons
Sara Bujalance

Hola Cati99! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació. Sé que et sents malament i que tens la sensació de que el teu cos és el culpable de tot el teu malestar, però t'asseguro que el culpable del teu patiment, en realitat, no és el cos, sinó la obsessió pel pes i l'autoestima. És molt important que parlis amb els pares i els demanis ajuda. Sé que pot ser difícil fer-ho, però ho has de fer. Tu no tens la culpa del que t'està passant i et mereixes ser feliç. Els teus pares et poden ajudar a aconseguir-ho. Ja veuràs com quan els hi diguis, t'hauràs tret un pes de sobre i t'ajudaran en tot el que puguin. Pensa que el vòmit és una pràctica molt molt perillosa per la salut i et pot portar, fins i tot, a l'hospital, així que per evitar que aquest problema empitjori i per poder sentir-te bé, parla amb els pares. Motls ànims i molts petons!!