ajuda sisplau!
Bones, mireu vaig sortir amb una noia que va a la meva classe quan feiam 6e de primària, però vam tallar perquè erem petits i cosses que passen. Però sempre em sigut molt amics i sempre parlem molt a classe i ens avenim, el problema es que m'agrada moltíssim i jo no se com fer-ho per insinuar-li, ja que tinc molta vergonya.... Què podria fer?
IESP

Hola Pere!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
La veritat és que el que et passa és la mar de normal, ja que quan ens agrada algú és molt difícil expressar els nostres sentiments...
Et diria que valoris els beneficis de cada opció: o no dir-li res i continuar com ara (amb la seguretat que això dóna) o dir-li el que sents per saber què sent ella (amb la por que això comporta, clar!). Potser pots proposar-li de quedar una tarda els dos: si està interessada ja tens molt guanyat!
Podria ser que amb tants anys d'amistat, ella cregui que només podeu ser amics, però potser sent el mateix que tu! Només ho sabràs si li preguntes :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat