TETES!!!!
Tinc 15 anys i una 100 de pit però els tinc caiguts.. Em faig fàstic!T_T He fet dieta varies vegades perque em estic grasa. Ja se que es per conseqüencia de la dieta però apart d'operar-me més endavant no hi veig cap solución.. Saps d'alguna cosa que pugui fer?
Gràcies!!!<3
Sara Bujalance

Hola! El millor que pots fer per recollir bé el pit i anar còmode és trobar sostenidors que siguin realment la teva talla i que et recullin bé el pit. A vegades hi ha dones que no porten els sostenidors adequats i això els provoca malestar. Demana-li consell al metge de cara a que t'orienti. A part d'això és important, per cuidar el pit i tot el cos en general, menjar bé, de tot, variat, equilibrat i fer esport habitualment. Hidratat bé la pell dels pits (i del cos en general), i sobretot, no t'obsessionis amb aquest tema, recorda que és molt important acceptar-nos tal i com som per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos. L'adolescència pot ser una època difícil pel que fa al cos, pels canvis que fa, parlar amb els teus amics i adults de confiança, com els pares, et pot anar bé per sentir-te bé. Et recomano també que facis aquesta consulta sobre els pits al consultori de sexualitat, ells et podran aconsellar. Molts petons!!