gra?
Hola! ho escric aquí perquè no se ven bé on possar-ho.. Estic preocupada perque m'ha sortit un ''bulto'' a la ingle i no se si és un gra o algo més serio. És bastant gran com per ser un gra. Em fa vergonya dir-li a me mare. No és la primera vegada que em surt un gra en aquesta zona però normalment no son tant grans.. Pot haver sortit per algún tipo d'aliment que hagi menjat?
Gràcies per la teva resposta:)
Sara Bujalance

Hola! La veritat és que els granets, sobretot un gra com el que descrius, no acostumen a tenir a veure amb el menjar. Més aviat surten per un tema hormonal o per alguna altra cosa. No t'espantis, és probable que no sigui res dolent, però és necessari que vagis al metge per a que et digui què és i si necessites posar-te alguna crema o medicament. Sé que fa una mica de corte dir-li a la mare i al metge, però pensa que no hi ha cap motiu per avergonyir-te, ja que és una cosa natural, i tant la teva mare com el metge t'entendran i ho tractaran amb naturalitat. Molts petons!!