el meu novio
Hola, Jo soc una adolecent de 15 anys, ara mateix tinc un novio i tothom diu que segur que ho farem, pero no ser quan es el moment correcte de fer-ho perqe jo l'estimo i no ser si es perque ho diu tothom o perque soc jo pero ara tinc ganes.
que haig de fer?
ajudaa sisplau
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Respecte al que consultes, la veritat és que és una situació força comú, ja que sovint ens trobem amb certes pressions de grup, sobretot en temes de sexualitat.
Està clar que has de tenir relacions sexuals quan TU vulguis, no quan els demés diguin... sinó, no series tu mateixa oi? :)
Dona't el temps que calgui, aprofita per conèixer a la teva parella i experimentar junts. No cal que el primer que feu sigui la penetració, ja que hi ha altres pràctiques sexuals que potser us són més còmodes al principi!
És important que tingueu confiança i en pogueu parlar tranquil.lament, dels vostres dubtes i del que us agradaria. D'aquesta manera tot serà més fàcil!
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat