AJUDA SIUSPLAU!!
Fa unes setmanes vaig quedar amb un noi, ja teniem planejat fer-ho, jo no l'havia perdut la virginitat, però ell si, i volia fer-ho amb ell.
El cas és que, quan ja estavem, osigui, preparats, va intentar penetrar-me i no podia entrar, seria cosa de l'himen, vaig pensar...Llavors, en uns instant va fer molt mal, i va començar a sortir una mica de sang, m'havia trencat l'himen, i després d'això li va donar un mareig per la sang i no vam seguir.
Ara, amb aquest noi no m'hi parlo, per x raons... no relacionades amb això. I em pregunto, ara que m'ha ''petat'' l'himen podré fer-ho sense problemes encara que no m'hagin penetrat?
Ajudaa, és urgent:(
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Segurament, aquella sang que va sortir va ser de l'himen, que es va trencar.
Però has de saber que sovint, els problemes per la penetració no tenen res a veure amb l'himen (de fet, es trenca amb facilitat i no fa mal). El dolor ve per la musculatura, ja que si la noia està nerviosa o angoixada els músculs de la vagina es tensen, fent que la penetració sigui més complicada. Per aquest motiu, la penetració pot fer mal la primera vegada, però també la número 100! L'important és com estiguem nosaltres mentalment mentre tenim la relació sexual.
Per això sempre diem que és tan important fer allò que realment volem, ja que sinó el nostre cos no respon. Si la noia està excitada i còmoda, el normal és que la musculatura es relaxi i la penetració sigui fàcil :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat