Ajuda!!!
Hola! Ajudeume siusplau... Mireu, tinc un nòvio, desde fa un mes que ell es dos anys mes gran que jo. Me l'estimu moltíssim pero tinc un problema... Ell es vol liar amb mi i jo amb ell, en realitat ens em liat només dos cops... Però cada cop que penso en això de liarnos em poso molt nerviosa i no ho disfrutu. Siusplau ajudeu-me a contenir aquests nervis per poder ''dsfrutar'' lo maxim del petò. Gràcies<3
IESP

Hola Reishel!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Bé, posar-se nerviosa no és cap cosa dolenta! Podria significar que ell t'agrada molt no?
Sobretot, prova d'estar còmoda i de fer allò que realment vols. Si us agradeu i teniu confiança, a poc a poc tot se't farà més fàcil :)
Gaudeix dels nervis, ja que formen part de la novetat i d'experimentar. Si et capfiques en que no has d'estar nerviosa... encara t'hi posaràs més! I llavors és quan no es pot gaudir... A més, has pensat que potser ell també es posa una mica nerviós cada cop que es lia amb tu?
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat