Necessito ajuda.....
Hola,
Veras tinc un problema i es que jo sóc una persona super prima i es clar, a l'escola s'en riuen de mi perquè sóc molt prima i voldria que m'ajudessiu. Que puc fer per engordirme?
Sara Bujalance

Hola! El millor que pots fer per intentar mantenir un bon pes és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i repartit en 5 àpats: esmorzar a casa, esmorzar al cole, dinar, berenar i sopar. De totes maneres, pensa que el pes també depèn d'un factor genètic, que no podem canviar, i que per això és tan important que ens acceptem tal i com som per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos. Així que passa dels comentaris que et facin. Aquesta gent que es fica amb els altres ho acostuma a fer perquè tenen baixa autoestima i, inconscientment, el que volen és que l'autoestima dels altres també sigui baixa. Així que no permetis que les inseguretats dels altres et perjudiquin a tu. Per una altra banda, encara estàs creixent, així que el teu cos està madurant, tingues paciència i ja veuràs com a mida que va passant el temps, i tot i potser no engreixar gaire, el teu cos anirà desenvolupant-se i anirà prenent formes més adultes. Molts petons!!