Ajuda siusplau!!
Hola, primer de tot dir-vos moltes gràcies per fer aquest consultori. Després que a veuree, estic molt precupada perque el mes passat, quan tenia la regla, ho vaig fer amb el meu novio i el condo sense voler es va treure un moment i me la va posar i treure només un cop sense perque de seguida ens vam adonar. M'han dit que amb la regla hi ha moltes poques possibilitats de quedarme embarassada, i si només me l'ha posat i tret un cop i ni s'ha corregut encara menys, pero igualment estic preucupada. Llavors l'altre dia ho estavem fent unaltre cop i de repen vaig veure que queia com una correguda pero molt més compacte. De seguida vam parar i vam mirar si es que s'havia corregut o algo però no, i el condó estava ben posat. Pot ser que m'hagués corregut jo? no ho vaig notar però podria ser? i si no sóc jo, pot que que em quedés embarassada? La setmana passada em va baixar com sang rara, osigui no era la regla del tot però cada dia se'm quedava una taca marró a les calces com de sang, amb això ja em puc quedar tranquila de que no estic ebarassada? No és la primera vegada que em surten aquestes taques a les calces i tinc la regla molt irragular. Ajuda siusplaaaau! Gràcieees:))))
IESP

Hola anonimanonimanoanim,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. En primer lloc, caaaalma. En la teva consulta fas diverses preguntes:
Quedar-te embarassada només perquè ha entrat un cop i l'ha tret un cop, sense ejacular i ja està haurieu de tenir molta punteria per aconseguir un embaràs. És realment mooooolt difícil per tant, tranquils.
L'altre situació que planteges del líquid compacte, segurament era el teu propi fluxe, la teva pròpia lubricació vaginal, que no és el mateix que una ejaculació femenina, l'ejaculació femenina és que en el moment de l'orgasme segreguis més líquid del normal, com una ejaculació, però si hagués estat així te n'hauries enterat perquè haguessis tingut un orgasme. Per tant, aquest líquid que va sortir probablement era la teva pròpia lubricació vaginal.
Les taquetes, són normals, a l'adolescència sobretot i en el moment de l'ovulació, és normal que el fluxe vaginal normal sigui una mica més fosc, no és la regla, simplement és que surt més marronós.
Espero haver-te ajudat, si tens més dubtes, ja ho saps!
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel @HelenaAL
HelenaALpsico