M'estic enamorant?
Hola, hem dic Mireia i soc de Barcelona, ultimament em sento atreiguda per un nen, només el coneixo des de principis de curs, i quan el vaig coneixer el primer dia d'insi vaig pensar que no em cauria bé però després de tot el curs, cada com el sentiment d'amistat s'ha anat convertint en algo diferent, el que passa es que sento que m'agarada però en realitat no em sento atraiguda fisicament, no se el que em passa i m'estic tornant boja, ajudeumeeee!
IESP

Hola Mireia!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Doncs pel que expliques, sí que sembla que t'agrada... al menys no el veus només com un amic.
Que no sentis atracció física no significa que no t'agradi, ja que això potser ve més tard! Podria ser que primer t'hagi agradat molt com a persona, per com et fa sentir :)
El temps decidirà si t'agrada realment o no! De moment, gaudeix de la seva companyia i aprofita per conèixer els teus sentiments poc a poc. Quan ho sàpigues, serà qüestió de decidir quin serà el següent pas.
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat