masses dubtes sobre el primer cop
Hola, tinc uns quants dubtes sobre el primer cop i la veritat és que tinc ganes de fer-ho amb el meu novio.
vale, si ho estem fent i es corre; és important que es corri fora i després seguim o és igual? quins efectes pot tenir que es corri dins meu per dir-ho d'una forma.
després; les noies el primer cop solem sagnar? si és així, és poc o no?
Finalment, acabo de llegir d'una noia que li has dit que pel sexe oral el noi ha de portar preservatiu però jo laltre dia en vaig tenir i ell no en portava de preservatiu; m'hauria de preocupar? (sols vam fer sexe oral)
Espero que em puguis resoldre els dubtes i perdona les molèsties però esque vull estar ben informada
IESP

Hola Arikuka!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Abans de tot, una cosa important: una cosa és tenir ganes de fer-ho i l'altra és estar preparat.
A vegades ens confonem, perquè volem experimentar però encara no és el moemnt. Per a que ho sigui, hem d'estar segurs, haver-nos informat bé, i sobretot ser responsables (utilitzar el preservatiu és una mostra)
- Si teniu relacions sense preservatiu, encara que ell ejaculi (es corri) fora, hi ha risc de passar una Infecció de Transmissió Sexual i d'un embaràs no desitjat. Utilitzar el preservatiu és com el casc de la moto: sense ell, només ens posem en risc constant.
- Amb el sexe oral, també s'ha d'utilitzar, ja que les infeccions també es transmeten d'aquesta manera. Pensa que és responsabilitat dels dos, de manera que ens hem d'ocupar de tenir preservatius sempre a mà.
- Després de la primera vegada, algunes noies sagnen i d'altres no. Depen de la noia i del seu himen, que és la membrana que es "trenca" al tenir la primera penetració. No fa mal, perquè no hi ha terminacions nervioses, però si la noia està incòmoda o preocupada, la seva musculatura segurament estarà tensa i la penetració costarà més.
És important estar ben informada, com tu dius! I les relacions sexuals impliquen coneixement i maduresa: quan un va més ràpid del que li toca, les coses no surten bé, oi?
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat