Com puc aprimar-me?
Hola Adolescents, tinc 14 anys i tal i com diuen "no m'agrado". Em veig al mirall i no em veig a gust. Per començar, peso 38-40kg. M'agradaria aprimar-me de vendre, em noto panxa. També m'agradaria aprimar-me de les cames. M'agradaria que em pugessis ajudar. Aquí et deixo la meva consulta. Gràcies!
Sara Bujalance

Hola! 38-40 quilos és un pes correcte per la teva edat, així que estàs bé. Pensa que no hi ha cap manera per engreixar o aprimar una part concreta del cos, com les cames o la panxa, però si pots mantenir un bon pes en general, per tot el cos. El que has de fer per assegurar-te un bon pes és menjar de tot, variat, equilibrat i fer esport habitualment. Fer esport, de fet, és una molt bona manera de treballar el cos. Qualsevol esport t'anirà bé, però si vols treballar cames i cul, la bicicleta o l'step t'aniran molt bé, i per la cintura i la panxa, fer exercici amb el hula hop. De totes maneres, recorda que estàs creixen i el teu cos s'està desenvolupant, de manera que el teu cos encara ha de madurar, ja veuràs com a mida que va passant el temps el teu cos va prenent formes més adultes i la cintura es va afinant. Molts petons!!