dubte
Hola! una pregunta si al meu novio no se li empalma el penis vol dir que no esta exitat o algo semblant?
sembla una tonteria pero es un dubte que tinc. mel podries contestar siusplau.
Gràcies!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. No és cap tonteria! Si el teu novio alguna vegada no ha aconseguit tenir o mantenir una erecció no vol dir que no l'excitis, o que no li agradis, potser ha tingut un mal dia o està nerviós per si no ho sap fer bé, o per si sent que ha de tenir una erecció o sinó no et podrà fer gaudir.
L' erecció funciona com el dormir, si un dia per la nit se t'ha fet tard perquè t'has enganxat a una sèrie o a una pel·lícula, i a l'hora d'anar a dormir comences a veure que no pots dormir i que cada cop queden menys hores per llevar-te i no hi ha manera de dormir-te, per molt que pensis "dorm, dorm, dorm,..." no podràs dormir, oi? Doncs l'erecció funciona igual, si pensa en "va, has de tenir una erecció, va, va, va,..." no funcionarà i no l'aconseguirà.
Per tant, intenteu no prestar-li tanta atenció a l'erecció i centreu-vos en passar-ho bé i en divertir-vos!
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL
HelenaALpsico