Vull deixar de menjar
El cas és que estic grassa des fe que era petita i vull aprimar ja com sigui. Ho he intentat amb esport i dieta. Inclús sent vegetariana no he notat gaires resultats. Només he aprimat uns cinc quilets i per mi no és suficient. Avui m'he enterat que les noies de la classe es riuen de mi i l'any passat es dedicaven a passar fotos meves per tots el whats. El cas és que vull deixar de menjar. Primer, vull estar primer. I segon, vull ser acceptada. Crec que no sóc tant lletja, però quan veig el meu cos al mirall em donen ganes de morir-me... De moment, porto poc sense menjar i no sé com seguir.
posdata: no em vull morir per això, per això de tant en tant menjo una taronja o sucs.
La meva pregunta és què puc fer per seguir fins arribar al pes que vull??? No em digueu que ho faci d'altres maneres, perquè jo ho vull fer així.
Aah i per cert!! Ja sé que no menjant només perds múscul, per això també aniré al gimnàs.
Què puc fer?? Moltes gràcies.
Sara Bujalance

Hola elli_17! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació, entenc com et deus sentir. Rebre comentaris i burles per part dels altres fa mal i pot fer sentir molt malament a una persona. I sé que és molt important sentir-se acceptat pel grup, però creus que aquesta gent es mereix la teva atenció? I encara pitjor, creus que val la pena deixar de menjar per gent com aquesta?. No, no val la pena. Aquesta gent no es mereix la teva atenció, busca amics que et valorin i et mereixin de debò. Passa d'aquests antipàtics que es dediquen a passar-se fotos dels altres per whatsapp, són realment patètics fent això!! Tu et mereixes amics millors que aquesta gent!!. I, molt important, no deixis de menjar, a mig llarg termini el teu cos "s'acostumarà" a no menjar i et trobaràs que cada cop aprima menys i té, pel contrari, més facilitat per engreixar. A més, deixant de menjar poses molt en risc la teva salut, tant que pots acabar, fins i tot, a l'hospital. Si no menges, a part de múscul, també perdràs calci (ossos) de manera que pots patir osteoporosis, per exemple. A més, tot i anar al gimnàs, no podràs treballar múscul si no estàs alimentant-te. El que has de fer és parlar amb els teus pares sobre com et sents. Sé que pot ser difícil, però un cop ho hagis fet et sentiràs millor, t'hauràs tret un pes de sobre i t'alegraràs perquè faran tot el possible per ajudar-te a sentir-te bé. Si necessites més consell em pots escriure a sbujalance@acab.org Molts ànims i molts petons!!