desesperada
ola m'agaradaria comentar k estic bastan obsesionada o deseperada com li bulgis dir el cas es k crec k estic molt grassa pk sempre k intento fer dietes i no em surten sempre recaic a les mans de xocolata o la nutella, tinc 14 anys peso 58 kg i medeixo 1.65 mestic comensat a preocupar pk clar totes les ties de la meva clase pessen unes xifres inferiors a mi i ns k fer sisplau ajudamm!!!!
Sara Bujalance

Hola mafiji! El teu pes està bé! No necessites aprimar res! Treu-t'ho del cap!!. Per mantenir un bon pes l'únic que has de fer és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment. A part d'això no cal que facis res més. Pel que fa a aliments com la nutella o la xocolata, pensa que són aliments que podem menjar perfectament de tant en tant, el que no és convenient és abusar-ne menjant-ne molta. Menja'n de tant en tant i, sobretot, no te'ls intentis "prohibir", ja que si ho fas només aconseguiràs obsessionar-te i acabar menjant-ne més. I, molt important, NO et comparis amb les altres noies, cada persona és diferent i el ritme de creixement també és diferent en cada persona, hi ha que es desenvolupa abans i hi ha qui ho fa després. A més, el pes és una dada relativa, que depèn de motles coses, i dues persones que pesin i mesurin el mateix poden tenir cossos molt diferents. Així que no et comparis amb ningú, valora't positivament i recorda que el teu pes està bé, no necessites aprimar. Molts petons!!