Dieta
Hola! Necessito la vostre ajuda...haig d'aprimar alguns quilets perquè no em sento agust amb mi mateixa i ho intento, faig esport i a vegades quan tinc temps surto a còrrer mitja hora però al hora de menjar els meus pares m'obliguen a menjar i no em deixen fer dietes perquè diuen que és per a les persones que no es senten agust amb si mateixes i tenen l'autostima pels terres i que volen ser com les revistes ens ensenyen a les models. Ara menjo menys quantitat que abans i menjo més sa però no veig gairebé la diferència. Necessito aprimar-me d'alguna manera i no en sé cap més...
Sara Bujalance

Hola 1234! La millor i única manera de mantenir un pes correcte és menjar de tot, de forma equilibrada (com diu la piràmide alimentària) i fer esport, que tu ja en fas. Aquesta és la única manera efectiva, tot el que sentis de diferent és mentida. És molt important que mengis de tot i en la quantitat suficient, no et quedis amb gana! Si et quedes amb gana, després es converteix en ansietat i acabes "picant". Si menges de tot, equilibrat i fas esport, no cal que facis res més. Pensa que els bons hàbits deixen veure els resultats al cap d'un temps, no són immediats perquè no és possible, cal això, que es converteixin en hàbits, en costums, coses que fas cada dia o molt sovint. El que segurament volen dir els teus pares és que a tu no et cal fer cap dieta d'aprimament perquè ja estàs bé i que no et creguis els cossos que surten a les revistes perquè són fotos retocades amb photoshop. Un petó molt gran!