CONTESTEU XFA!!!
Hola soc l'Arii, fa 8 mesos que estic amb el meu noi i ja e perdut la virginitat, però tinc 14 anys encara que al maig vaig els 15, soc massa jove per haver perdut ja la virginitat?
IESP

Hola Arii!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Doncs no hi ha una edat exacta per dir si una persona és massa jove o no per haver tingut relacions sexuals, ja que depen més del seu grau de maduresa. També és important si la relació sexual s'ha tingut perquè es volia realment, no per cap tipus de pressió (de la parella, o del grup per exemple), ja que la sexualitat s'ha de viure d'una manera lliure i sense presses.
Recorda sempre que només has de fer allò que realment desitges, i que ens hem de respectar a nosaltres mateixos i als altres per a que tot surti bé :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat