Dubte i problema urgent!
Hola! Tinc un dubte i un problema amb el tema de la sexualitat. A veure, tinc 16 anys i fa uns mesos que ja tinc relacions sexuals amb el meu nòvio, el problema és que ma mare no sap res i m'agradaria dir-li que ja no sóc verge per estar molt més tranquil·la però no m'atreveixo perqué no sé com dir-li i tinc por a la seva reacció per si s'ho pren malament i el pitjor és que si dintre d'uns mesos hagués d'anar al ginecòleg doncs segurament la meva mare s'entereria i no sé que és pitjor que s'enteri per mi o pel ginecòleg. Per això, m'agradaria dir-li, però no tinc ni idea de com fer-ho perqué realment tinc molta por per el que em pugui dir. Bueno, i el dubte que tenia és que m'agradaria depilarme tot lo d'allà abaix, el que passa és que mai m'ho he fet i em fa una mica de pànic perqué he sentit que fa molt mal i no sé que és millor si fer-m'ho jo mateixa a casa o anar a un centre a que m'ho fèssin. Sisplau, contesteu el més ràpid possible i moltes gràcies!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Si amb la teva mare sempre heu tingut comunicació i parleu de tot, el sexe no hauria de ser un problema! Si per a tu és important que ella ho sàpiga, endavant, demostres molta confiança amb la teva mare.
Per a depilar-te, el millor és anar a un centre d'estètica. ara bé, per a què vols depilar-te tot? Els teus genitals són de noia de 16 anys no de nena de 7, han de tenir algo de pèl! No són dolents i si a la teva parella no li agraden que també es depili ell tot, no?
No facis res que no vulguis fer!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL