sexe oral i "punto g"?
hola, m'agradaria saber com practicar bé el sexe oral a una noia. Ja se que la meva parella em pot donar indicacions de com li agrada i tal, però per norma general, com es fa?
i l'altra cosa, què és el punt g i com s'estimula?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Com molt bé dius, el millor és que ella mateixa t'indiqui com fer-ho. Per norma general que és el que ens demanes pots acaronar amb la llengua els llavis inferiors, els llavis superiors o sobretot per la zona del clítoris i els seus voltants.
El punt G està situat a la part interna de la vagina. com estimular-lo? El millor és que el situïs en una imatge que puguis trobar per internet i després amb la mà intentis localitzar-lo en el cos de la teva parella.
El més senzill és que amb el palmell de la mà mirant cap als genitals de la teva parella, introdueixes un o dos dits i fas el moviment com indicant "vine, vine". L' estimulació del punt G pot ser agradable per algunes noies i desagradable per a altres.
El millor de totes formes és que ella t'indiqui!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL