no m'he liat
hola, tinc 15 anys, i encara no me liat amb ningú.Vaig anar a uns campaments i estan amb una amiga mes gran que jo, em va començar a tocar alla per sobre del pantaló i els pits. Però jo no soc lesbiana, magraden els nois. m'agrada un noi que es diu David pro que ell es burla de mi.Tinc por de no liarme mai per ser massa lletja.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. En les relacions sexuals MAI has de fer el que l'altre vol si tu no vols fer-ho, sigui noi o noia.
No tinguis por, ni pressa, quan hagi de passar coneixeràs a un noi o a una noia que et tractarà bé, que et farà sentir còmode i segura i amb aquesta persona viuràs moments molt agradables!
Com a consell et direm: si un noi o una noia no et tracta bé, es burla de tu i no et fa sentir bé, per molt guapo o guapa que sigui no serà una bona persona per a tu!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL