Digestió
Hola!! Nose perque als matins no puc menjar res i haig d'nar al cole sense menjar res, osigui que fins les 11 del migdia no menjo res!, sempre em diuen que em poc desmaiar... però soc incapas de manjar al mati perquè m'entren ganes de bomitar i em sento plena, nose si es perque no faig bé al digestio a que!! Però que podria fer?
Sara Bujalance

Hola Martetta! Si pel matí no estàs acostumada a esmorzar, és normal que no et vingui de gust, però si fas l'esforç de canviar aquest hàbit i mires d'esmorzar cada dia abans de sortir de casa, veuràs que et trobes molt millor i que poc a poc el teu cos admet l'esmorzar perfectament. Comença menjant aliments que t'agradin i que no et facin fàstic. És molt important que t'acostumis a esmorzar, la teva salut t'ho agrairà i estaràs evitant patir obesitat de gran (els estudis científics demostren que la gent que habitualment no esmorza abans de sortir de casa, amb el pas dels anys tenen una tendència més elevada de patir obesitat que la gent que sí que esmorza. Els que sí esmorzen tenen tendència a mantenir un pes correcte). Així que ja saps, fes cas del que et diuen i esmorza! comença amb quantitats petites i coses que et resultin fàcil de menjar i poc a poc ja aniràs augmentant la quantitat i la varietat! Si veus que tot i que passa el temps, vomites sempre l'esmorzar, seria convenient que li expliquessis al metge per a que et dones una solució com, per exemple, un xarop per evitar les nàusees. Un petó molt gran!