estic preucupada per una amiga
tinc una amiga que fa 1,65 d'alçada pero casi no menja,pesa 45kg i te 16 anys només menja xocolata i no se que fer no li agrada res i ni jo ni els seus pares savem que fer perque ja els i e comentat.
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació sobre la teva amiga. Els amics teniu un paper molt important a l'hora de donar-li suport a una persona que està tenint problemes amb el menjar, però per desgràcia, no la podeu curar, els que ho han de fer són els professionals experts, i el seus pares són els encarregats de dur-la a veure'ls. Si creus que el seus pares no saben a qui demanar ajuda, poden parlar amb el seu metge de família i/o enviar-me un e-mail a sbujalance@acab.org. A part d'això, no pots fer res més. Pensa, de totes maneres, que donar-li afecte i suport és una gran ajuda per la teva amiga. Molts petons!!