pes ideal
hola!! bueno tinc un dubte: quin seria el meu pes ideal més o menys medeixo 1,65 i tinc 16 , i peso 54kg ara mateix pero avegades no em sento b amb mi mateixa
Sara Bujalance

Hola! El teu pes està bé, pots estar contenta. De totes maneres, no et puc dir exactament quin seria el teu pes "ideal", ja que el pes és molt relatiu i depèn de moltes coses, no només de l'alçada i l'edat, també depèn de l'estil de vida que fa la persona, l'activitat física que fa, l'estat de salut que té, i sobretot, el pes depèn també d'un factor genètic, el que sovint anomenem constitució, que no podem ni triar ni canviar, i que per això és tan important acceptar-nos tal i com som per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos. L'adolescència pot ser una època difícil pel que fa al cos, per tots els canvis que fa, parlar amb els teus amics i amb adults de confiança, com els pares, et pot anar bé per sentir-te bé. Molts petons!!