estic bé?
hola! m'agradaria s'haver si el meu pes es el correcte, peso 48kg i medexo 1,70cm. Jo em control-ho vastant el menjar, menjo de tot pero sense pasarme i faig molt d'esport, a vegades m'obligo a mi mateixa a no menjar certes coses o no gaire cantitat, m'agrada cuidarme pero no se si es una obsesió.
Gràcies per tot.
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació. El teu pes és, fins i tot, baix per la teva alçada, així que treu-te aquesta obsessió pel pes que tens. NO controlis amb el menjar, intentar controlar constantment el que mengem ens pot portar a acabar sentint-nos malament i, fins i tot, ens pot portar a patir un trastorn de la conducta alimentària. El que has de fer per assegurar-te un bon pes i una bona salut és menjar de tot, variat, suficient (no et quedis mai amb gana!), equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i repartit en 5 àpats: esmorzar a casa, esmorzar al cole, dinar, berenar i sopar. Pel que fa a determinats menjars com la xocolata, la bolleria, les xuxes, etc. es poden menjar i, de fet, és recomanable menjar-ne, però de tant en tant. També és important fer esport, sempre i quan no es converteixi en una obsessió, es tracta de passar-ho bé amb l'esport, no de que es converteixi en una obligació. Et recomano que parlis amb els teus amics i amb els teus pares sobre com et sents amb el menjar, ells t'ajudaran a sentir-te bé i a evitar que aquesta preocupació pel pes es converteixi en un problema gros. Molts petons!!