Massa primeta?
Hola! Estic veient molts dubtes de gent que diu que està massa grassa, i jo en canvi em preocupo d'estar massa prima. El metge em va enviar a fer anàlisis i em van dir que tot estava bé, però peso només 40kg i faig 1'57. No sé, em preocupa perquè quasi no tinc força i estic en els ossos, tothom m'ho diu i el meu IMC posa que estic en infrapes... Hi ha alguna manera sana d'engreixar? Perquè per molt que mengi bé no guanyo ni un sòl kilet i em fa por posar-me a fer esport per si m'aprimo encara més! No sóc anorèxica, ni bulímica, ni he patit cap malaltia d'aquestes abans. Algun consell? Mersi!
Sara Bujalance

Hola! El que has de fer per mirar d'estar en un bon pes i en un bon estat de salut és menjar de tot, variat, suficient (sense quedar-te amb gana), equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i repartit en 5 àpats al dia: esmorzar a casa, esmorzar al pati, dinar, berena i sopar. De totes maneres, pensa que el pes depèn també d'un factor genètic, el que sovint anomenem constitució, que no podem canviar, i això fa que, per exemple, persones de constitució genètica prima, com sembla ser el teu cas, tinguin dificultats per engreixar. De totes maneres, el que has de fer per sortir de dubtes és demanar-li consell al metge, ell et podrà dir com has de menjar o què has de fer per estar bé de pes. Molts petons!!