Veure "porno" es enganyar a la meva novia?
Fa poc que me registrat a adolescents, pero soc un lector desde fa ja uns parells de mesos, doncs be, la meva consulta pot sembla un pel estúpida, pero es la seguent; Al veure "porno" estic enganyant a la meva novia?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. La infidelitat és una cosa que heu de pactar vosaltres dos com a parella. Què es considera infidelitat? Què consideres tu que és la fidelitat? Què considera la teva parella? Embolicar-se amb una altre persona és infidelitat, o no?
En un principi veure porno no hauria de ser una infidelitat però tot dependrà del que considereu vosaltres dos.
L'única cosa que et comentarem és que tinguis present que el porno NO és un documental, és ficció, el sexe real no és com en el porno.
Una abraçada i moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel @HelenaAL